Per a augmentar i mantenir la temperatura de l’aigua de la piscina hi ha múltiples opcions. A continuació us en mostrem algunes perquè escolliu en cada cas la que us convingui més per a la vostra piscina.

Els cobertors solars tèrmics per a piscines són ideals per a fer front als mesos d’hivern. El principal avantatge dels cobertors solars tèrmics és que mantenen i pugen la temperatura de l’aigua de la piscina gràcies a la seva tecnologia de bombolla d’aire.
La bombolla d’aire del cobertor permet passar els rajos solars que escalfen l’aigua de la piscina i creen una cambra d’aire que fa d’aïllant. D’aquesta manera s’evita la pèrdua de temperatura.
En segon lloc, en garanteix l’estalvi, ja que redueix l’evaporació i reposició d’aigua de la piscina. A més, també redueix els costos dels productes químics que mantenen la qualitat de l’aigua i permet l’estalvi de despeses de climatització.
→ Pot ser que també t’interessi: Tot el que et puguis imaginar per gaudir de la teva piscina ←
En tercer lloc, amplia la temporada de bany, ja que avança i perllonga la temporada. Amb els cobertors tèrmics aconseguiràs augmentar i mantenir la temperatura de l’aigua de la teva piscina més calenta durant més temps. Així podràs gaudir d’ella amb l’aigua a temperatures òptimes.
Finalment, un altre avantatge important és que també protegeix de la brutícia, ja que tot i que no és una coberta de protecció per a les piscines com el d’hivern, gran part de la brutícia queda sobre el cobertor.
Tipus de protectors per a mantenir en bones condicions la teva piscina
Alhora, us informem de l’existència de cobertors de protecció Mistral així com les lones filtrants Tramuntana de diversos colors i acabats.

També podeu veure els enrotlladors cobertors per a cobertes de protecció com el que s’il·lustra a la fotografia.

A banda d’això, també podeu trobar al mercat una àmplia gamma de cobertes telescòpiques de diferents materials i acabats així com cobertes amb sistemes de seguretat extrema que aporten tranquil·litat a tota la família.

Equip Tècnic d’Espai Piscines Graf